Dlaczego tak mocno potrzebne są badania marketingowe? Przede wszystkim są one szczególnie ważne dla wszystkich firm, którym będzie zależało na rozwoju ogólnym i pod kątami. To jest bardzo ważne i na pewno dobrze byłoby takowe badania w swojej firmie przeprowadzać regularnie. To pozwoli na poznanie rynku, nowych metod reklamy i marketingu, czyli w pewnym sensie będzie ci się pozwalało dopasować do zmieniających się trendów. Na przykład na pewno kojarzysz zjawisko zlecania różnych rzeczy, nazywane outsourcing, które jest mocno popularne i przede wszystkim jest to nic innego jak wydzielenie pewnej grupy zadań, które będą zlecane komuś innemu. Zdecydowanie bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie dla takich osób, które zawsze wszystko robią same i nigdy nie starcza im na nic czasu. Niestety prawda jest taka, że w obecnych czasach zdecydowanie lepiej jest się wyspecjalizować w danej dziedzinie i tym się zajmować, a z kolei sprawy, o których nie mamy zielonego pojęcia najlepiej jest oddelegować. Nie każdy jednak docenia takie podejście i niektórym osobom długi okres czasu zajmuje dojście do podobnych konkluzji, niemniej jednak zawsze dobrze mieć to wszystko dokładnie przemyślane, bowiem i outsourcingwymaga dobrego operowania czasem, jak i również zarządzania poszczególnymi projektami. Po jakimś czasie na pewno docenisz to wszystko i zobaczysz, że jeszcze nie będziesz sobie wyobrażał dalszej pracy bez delegowania niektórych czynności, jakie jeszcze jakiś czas temu z niezbyt dobrym skutkiem samodzielnie próbowałeś robić.